The End

Det blir nog inget mer bloggande. Jag kommer att ha kvar den, och jag kanske får för mig att börja igen någon regning dag. Jag tror dock inte att jag kommer blogga alls i sommar. Tråååkigt, jag vet! Men jag har ingenting att säga någon alls, jag vill inte visa vem jag är för vem som helst och inte heller inte blotta mitt yttre för allt och alla.

Som sagt, bloggen finns kvar och jag kanske fortsätter någon gång. Ni kan ju hålla ett öga på den sisådär en gång i månaden så märker ni väl om det finns tecken på liv här.

Ni får ha en underbar sommar allihopa!

Kommentarer
Postat av: David

Jag hatar dig. T_T

2010-06-06 @ 13:33:39
Postat av: E

:(

2010-06-06 @ 19:31:04
Postat av: R

:( :( :(

2010-06-06 @ 19:35:03
Postat av: C

:((

2010-06-08 @ 20:38:58
Postat av: Mia

Gillade din blogg förut, men sen blev du så sentimental och "poetisk". Blä. Men gör en comeback vettja!! :)

2010-06-09 @ 11:19:38
Postat av: Mosekrog-Maria

HERREJÖSSTANES! Nej, Donnie, du är min idol. Anledningen till varför jag stannar kvar på denna jord! Hälsa min mamma att jag sticker nu... från denna planet.

2010-06-09 @ 11:24:23
Postat av: Kakka-kakka Souarez

..men vad hände med äppelkaksreceptet? Och alla sextips som vi alla längtat efter? :(

2010-09-10 @ 10:45:07 URL: http://enjattegodmatblogg.se
Postat av: Syd-Kerstin

Vi saknar dig!!! Asså min pojkvän gjrde slut för han såg att jag läste din blogg :// och blev svartsjuk för att du var så snygg. Och du verkar dansa fint, slappt och elegant och sådär!

2010-09-23 @ 09:45:04 URL: http://minbloggargodare.blogg.se/
Postat av: Höger-Arne från Liljeboa

HEJ :D DU ÄR MIN BÄSTA VÄN!!! fiiinns om de e jobbigt för du ser ut att va emo inget illa menat :'O finns iaf :'O <3 PUSS



får egentligen inte kommentera din blogg för mamma men asså vem bryr sig? haha ;) puss!

2010-10-04 @ 11:17:38 URL: http://dinmammaharenbullfitta.blogg.se/
Postat av: Kodhaihaji

Får man lägga till dig på ansiktsboken?? Vill se dina snygga bilder :$$$$ gillar du bollar??

2010-11-29 @ 13:25:07 URL: http://engodutlandskmatblogg.se
Postat av: Timmy

Vet inte om du kollar dina kommentarer, men tänkte mest skriva förlåt för att jag inte har varit så social på senaste tiden över MSN. Har haft mycket pågång i mitt liv som både har varit positivt och negativt, dock mest negativt. Men jag önskar att du började blogg igen iaf, för att oavsett hur dålig dag jag än har haft, eller hur nere jag har känt mig, så har jag alltid känt mig bättre efter att ha läst dina inlägg. Jag hoppas att allting är bra med dig och jag lovar att försöka skriva mer på MSN, har saknat att prata med dig plutten.



Även fast det är du som brukar kalla mig plutt.

2011-01-17 @ 02:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0